Incident My-Connect Telepo.
Update
De eerder gemelde storing aan de verbindingen voor My-Connect Telepo is onder controle.
Wij wachten nog op een afmelding van een van onze iptransit leveranciers.
Deze route is op dit moment volledig uitgeschakeld en alle verkeer loopt nu via alternatieve routes.
Zodra de problemen bij de transit partij zijn verholpen zullen wij de verbindingen weer herstellen.
U ontvangt een deze dagen een melding van spoed onderhoud aan My-Connect Telepo. Wij verwachten dit zondag avond 15 Januari uit te kunnen voeren.
Helaas heeft de ip-transit toch nog een onderbreking gehad.
Wij hebben de betreffende transit nu volledig uitgeschakeld.
De leverancier is bezig met een onderzoek, pas zodra wij een sluitende afmelding hebben ontvangen vanuit de leverancier schakelen wij de betreffende transit weer in.
De verbindingen zijn momenteel gestabiliseerd.
Wij blijven de verbindingen monitoren.
De verbdiningen zijn op dit moment weer online na een sessie refresh.
Wij blijven de status monitoren.
Na het fiber onderhoud van afgelopen nacht lijkt er een probleem ontstaan te zijn op een van de IP-Transit verbindingen.
Dit zorgt voor een klapperende verbinding richting My-Connect Telepo.
Wij zijn op dit moment het probleem aan het onderzoeken.
Impact: Hoog.
← Terug