Incident - Storing outbound telefonie verkeer

Klein incident My-Connect SIP Trunking Nederland België
08-02-2024 11:58 CEST · 1 uur, 37 minuten, 29 seconden

Update

Opgelost

De problemen met outbound verkeer zijn verholpen.
De oorzaak van de verstoring is inmiddels ook bekend bij ons NOC en er wordt gewerkt aan een definitieve fix.

Onze excuses voor het ongemak.

februari 8, 2024 · 13:33 CEST
De-escaleren

Outbound verkeer over de SIP-Trunks van BCOM is weer mogelijk.
Wij monitoren de situatie, u ontvangt nog een definitieve afmelding zodra de storing volledig ondervangen is.

februari 8, 2024 · 12:25 CEST
Probleem

Op dit moment ervaren wij problemen met outbound telefonie verkeer.
Onze engineers zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.

Impact: Hoog, Op dit moment is een groot deel van outbound (uitgaand) verkeer over de SIP-Trunks van BCOM niet mogelijk.

februari 8, 2024 · 11:43 CEST

← Terug