Incident - Storing outbound telefonie verkeer
Klein incident
My-Connect SIP Trunking
Nederland
België
08-02-2024 11:58 CEST
· 1 uur, 37 minuten, 29 seconden
Update
Opgelost
februari 8, 2024 · 13:33 CEST
De problemen met outbound verkeer zijn verholpen.
De oorzaak van de verstoring is inmiddels ook bekend bij ons NOC en er wordt gewerkt aan een definitieve fix.
Onze excuses voor het ongemak.
De-escaleren
februari 8, 2024 · 12:25 CEST
Outbound verkeer over de SIP-Trunks van BCOM is weer mogelijk.
Wij monitoren de situatie, u ontvangt nog een definitieve afmelding zodra de storing volledig ondervangen is.
Probleem
februari 8, 2024 · 11:43 CEST
Op dit moment ervaren wij problemen met outbound telefonie verkeer.
Onze engineers zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.
Impact: Hoog, Op dit moment is een groot deel van outbound (uitgaand) verkeer over de SIP-Trunks van BCOM niet mogelijk.
← Terug