Technische problemen Draytek routers

Groot incident My-Connect Connectivity
23-03-2025 21:18 CET · 56 minuten, 6 seconden

Update

Opgelost

Het issue is niet specifiek gerelateerd aan onze My-Connect dienst dus wordt dit incident als opgelost gemarkeerd.

We hebben een artikel geplubiceerd die we zullen bijwerken wanneer meer informatie beschikbaar is.

https://support.businesscom.nl/hc/nl/articles/25527074453138-Technische-problemen-Draytek-routers

maart 23, 2025 · 22:09 CET
Retroactief

Via deze weg willen wij u informeren over een actueel technisch probleem met bepaalde DrayTek routers. Wij ontvangen meldingen van apparaten die spontaan en herhaaldelijk opnieuw opstarten zodra ze met het internet zijn verbonden. Dit kan leiden tot verstoringen in de netwerkverbinding.

Vooral routers met firmwareversies onder 3.9 en End-of-Life (EOL) modellen lijken gevoelig voor dit gedrag.

Advies:
  •  Update de firmware naar versie 3.9 of hoger, indien beschikbaar.
  •  Vervang verouderde (EOL) apparaten die geen updates meer ontvangen.

maart 23, 2025 · 21:18 CET

← Terug