Incident - Storing op meerdere diensten.

Groot incident My-Connect Hosted Services Telepo Core Backend NEXXT My-Connect SIP Trunking Nederland België My-Connect VAMO KPN VAMO Odido VAMO 3rd Party Services Aurora TeleQ
14-04-2025 10:48 CEST · 1 uur, 25 minuten, 17 seconden

Update

Opgelost

De eerder gemelde storing m.b.t. ons netwerk is nu onder controle.
De verstoring werd veroorzaakt door een reeks met DDoS aanvallen gericht op ons netwerk. De aanvallen zijn inmiddels onder controle en diensten zijn hersteld.

Het kan voorkomen dat PPP sessies van internetverbindingen niet tijdig opnieuw intrainen waardoor dat toestel registraties ed. langer op zich laten wachten. Mocht dit het geval zijn, raden wij u aan de router en/of SIP toestellen opnieuw op te starten.

Natuurlijk blijven wij het verkeer monitoren.

april 14, 2025 · 12:04 CEST
Update

Herstelwerkzaamheden zijn nog in volle gang, 90% van de services zijn inmiddels weer online en zoals gebruikelijk bereikbaar.
Wij blijven u middels deze berichten up-to-date houden.

april 14, 2025 · 11:28 CEST
Update

NOC heeft het issue geidentificeerd en is bezig met herstelwerkzaamheden.

april 14, 2025 · 11:08 CEST
Probleem

Op dit moment ervaren wij een probleem op meerdere diensten.
Ons NOC is op de hoogte en onderzoekt de netwerk storing.

Impact: Hoog, meerdere diensten ondervinden problemen.

april 14, 2025 · 10:48 CEST

← Terug