Incident - Aurora TeleQ

Groot incident 3rd Party Services Aurora TeleQ
05-09-2025 08:06 CEST · 2 uren, 6 minuten, 52 seconden

Update

Opgelost

Aurora heeft de TeleQ dienst hersteld.
Wij blijven dit nog monitoren.

Mocht het probleem nog voorkomen raden wij aan om de TeleQ portaal uit te loggen en weer opnieuw in te loggen.

september 5, 2025 · 10:11 CEST
Update

Inmiddels is bevestigd dat het probleem veroorzaakt wordt door een ongepland onderhoudsmoment van TeleQ welke afgelopen nacht heeft plaatsgevonden.
Het platform team van Aurora is aangestuurd en werkt aan een oplossing.

september 5, 2025 · 09:23 CEST
Probleem

Op dit moment ervaren wij problemen met Aurora TeleQ in combinatie met het My-Connect Telepo systeem. Terugbelopdrachten worden niet gestart.

Wij zijn momenteel opzoek naar de oorzaak en zullen u via deze weg op de hoogte houden.

workarround: Het is mogelijk om tijdelijk een GSM nummer in te vullen als Agent nummer in TeleQ voor terugbelopdrachten.

Impact: Agents welke gebruik maken van Aurora TeleQ, waarbij TeleQ belt naar een doorkiesnummer op het My-Connect Telepo platform kunnen problemen ervaren met terugbelopdrachten.

september 5, 2025 · 08:56 CEST

← Terug